پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4860
-
الف
+

دوست دارم نقش‌هایی غیراز مادرمهربان را بازی کنم

پوراندخت مهیمن در خصوص مجموعه تلویزیونی «آئینه» و حال و هوای آن روزها با آی‌فیلم به گفت‌وگو پرداخت.

پوراندخت مهیمن در خصوص مجموعه تلویزیونی «آئینه» و حال و هوای آن روزها با آی‌فیلم به گفت‌وگو پرداخت.

پوراندخت مهیمن بازیگری که از سال 1363 با بازی در فیلم سینمایی «شب شکن» به مردم معرفی شده است و تا به امروز در سریا‌ل‌های مختلفی چون وضعیت سفید، نرگس، مهمانان ویژه، مرگ تدریجی یک رویا، خداحافظ بچه و... بازی کرده است. این روزها نیز شبکه آی‌فیلم سریال «آئینه» که اولین کار تلویزیونی پوراندخت مهیمن است را باز پخش کرده است که به بهانه بازپخش این سریال خاطره انگیز با وی به گفت‌وگو پرداختیم که خواندن آن خالی از لطف نیست:

آی‌فیلم: خانم مهیمن سریال «آئینه» که اولین حضورتان در قاب تلویزیون است بار دیگر از شبکه آی‌فیلم درحال پخش است.از نحوه حضورتان در این سریال بگویید.

مهیمن: من و آقای غلامحسین لطفی در اداره تئاتر با یکدیگر همکار بودیم و ایشان کارگردان آن کار بودند و اولین کسی که انتخاب کردند برای سریال «آئینه» من بودم و من هم با کمال میل بازی در سریال آئینه را پذیرفتم.

آی‌فیلم: سریال «آئینه» که نزدیک به سه دهه گذشته پخش شده است،اکنون نیز دارای مخاطب است و مردم از آن استقبال کرده‌اند.به نظر شما دلیل علاقه و استقبال از این سریال چه می‌تواند باشد؟

مهیمن: اکثر سریال‌های قدیمی که پخش می‌شود مردم از آن استقبال می‌کنند و هنوز هم زمانی که مردم من رو می‌بینند از سریال «آئینه» و نقش‌هایی که ایفا کردم می‌گویند و این سریال گویی جز خاطرات خوب مردم شده است و البته باید بگویم سطح کارها الان هم خوب است اما مردم انتظار کارهایی بهتری دارند.

آی‌فیلم: سریال «آئینه» گویی یک نوع جامعه شناسی هم داشت و مردم داستان‌های آن را در زندگی شخصی خودشان نیز تجربه کرده بودند.این طور نیست؟

مهیمن: دقیقا همینطور است.زمانی که سریال آئینه پخش می‌شد مردم به قدری با آن ارتباط برقرار کرده بودند که دلشان نمی‌آمد قسمتی از آن را از دست بدهند زیرا این سریال حرف‌ها و مشکلات روزمره خود مردم را می‌گفت و در دل جامعه قرار داشت که توانست جذب مخاطب کند و اکنون که دوباره این سریال بازپخش می‌شود مردم با یادآموری خاطرات گذشته خود این سریال را می‌بینند.

آی‌فیلم: خانم مهیمن خودتان هم با شور و حال عجیبی از سرال «آئینه» صحبت می‌کنید. از حال و هوای آن روزها برایمان بگویید.

مهیمن: بله.من را با سریال «آئینه» به گذشته‌ها بردید در آن زمان که سریال آئینه را بازی می‌کردم همه چیزش برای من جذابیت داشت از قصه ها گرفته تا زمان و عوامل سریال نه تنها برای من بلکه برای تمام بازیگران آن سریال بسیارجذابیت داشت که دیگرهیچ وقت برای من آن روزها تکرار نشد و من فکر می‌کنم درگذشته همه چیز رنگ و بوی دیگری داشت و ای کاش می تونستیم به آن دوران بر می گشتم..

آی‌فیلم: در سریال «آئینه» شما نقش‌های مختلف را بازی کردید. به عنوان مثال نقش یک پیرزن یا مادرزن و یا دختر جوان را بازی کردید.نگران این نبودید که بازی شما درنیاید و برای مردم باورپذیر نباشد؟

مهیمن: من به عنوان بازیگر تمام تلاشم را کردم که تمام نقش‌هایی که به ایفای آن پرداختم باورپذیر شود و باید بگویم کار بازیگر همین است و باید بتواند که کارکترهای مختلف را بازی کند و من خیلی این متفاوت بودن و تغییر نقش ها را دوست داشتم و الان هم خیلی دوست دارم نقش‌های دیگری غیرازمادر مهربان را در فیلم‌ها و سریال‌ها بازی کنم.

آی‌فیلم: در حال حاضر پیشنهاد کاری دارید و یا مشغول به انجام کار در فیلم یا سریالی هستید؟

مهیمن: بله.الان قرار است که در سریال همسایه ها در نقش خانم دکتری به نام کوشکی کار کنم که کارگردان سریال «همسایه‌ها» مهران غفوریان است و قرار است به زودی پخش شود.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر